Archiv blogu

neděle 22. dubna 2018


Poezie v klubu

Když přišla knihovnice Katka Šildrová s nápadem, že klubové setkání zaměříme na poezii, trochu jsem se bála, co na to řeknou děti. Většinou je pro ně slovo poezie strašákem.
Schůzka čtenářského klubu plná netradičních forem poezie však byla nejen pro mě velice pestrá. Objevila jsem díky Katce formy poezie, které jsem do té doby neznala. Nejen klubové děti, ale i já jsem se s chutí zapojila do tvoření peripatetické básně, s nadšením jsme poslouchali Petra Vášu a jeho fyzické básnířství a nakonec jsme byli všichni překvapeni, jak rozmanitým způsobem je možné zpracovat klasickou báseň, jakou je Máj.
Netradiční setkání s poezií ovlivnilo i naše klubové děti, které se následně zapojily do recitační soutěže, přestože o ni dříve nejevily zájem. Dva klubáci, Jarek Olah a Alexandr Pecha,také postoupili do městského kola. Alex se dokonce se svou prezentací fyzického básnířství umístil na třetím místě.


Dana Bednářová
Kateřina Šildrová

Žádné komentáře:

Okomentovat