Archiv blogu

pátek 14. dubna 2017

Už dva měsíce se scházíme ve čtenářském klubu


Uteklo to jako voda, ani se nám nechce věřit, že už se náš školní čtenářský klub schází dva měsíce! Je to pro nás příležitost ohlédnout se a trochu hodnotit. 
Ve čtvrtek jsme se opět v místní knihovně sešli, tentokrát na desátém setkání. Jako obvykle nechybělo překvapení. Minulý týden na začátku schůzky zazpívala Kája s Jardou písničku, kterou sami složili. A tento týden nám Jarek opět vyrazil dech - přinesl bábovku, kterou sám upekl. A hlavně - byla výborná!

Za dva měsíce přečetli klubáci 14 knih!

Dalších 12 knih mají právě klubáci rozečtené. 


Zajímalo nás, co se členům klubu líbí, co by vylepšili. 

"V čtenářském klubu se mi moc líbí. Každá hodina je jiná, nic se neopakuje. Líbí se mi, že jsou hodiny zajímavé a poučné. Když přijdu do klubu se špatnou náladou, vždy odcházím s úsměvem na tváři, naplněná energií, jistotou a ponaučením.
Trochu mě mrzí, že ve školní knihovně máme málo prostoru, abychom si při čtení nebyli na očích a mohli mít svůj koutek."

"Líbí se mi, že mám podobné námořnické triko s paní Danou Bednářovou, mojí učitelkou češtiny. Klub je super!"

"Líbí se mi, že se setkáváme v klubu, i když jsou prázdniny."

"Jsem rád, že paní Katka Šildrová a paní Dana Bednářová podnikají akce. Líbí se mi to, já beru ostatní v klubu jako takovou čtenářskou rodinu, neměnil bych nic. Jsem rád, že v klubu máme smíšky, např. Erika, Ivana, Pavla. Pro mě jsou ostatní jako rodina. Paní Dana s paní Katkou jsou dvě mámy. Moc se mi klub líbí, neměnil bych."

Děkujeme vám za krásná slova, moc si jich vážíme, máme vás rády!
Dana Bednářová a Katka Šildrová 



Žádné komentáře:

Okomentovat